Alimente pentru o piele sănătoasă şi aspectuoasă

Alimente pentru o piele frumoasă

Pentru ca să poţi avea o piele frumoasă, este necesar ca pe lângă produsele cosmetice pe care le aplicăm din comerţ, să avem un mare interes pentru alimentaţia noastră. Celulele pielii se regenerează constant. De aceea au nevoie de o rezervă constantă de nutrienţi pentru producerea de celule noi. Multe alimente pot să aibă un efect negativ asupra pielii noastre, unele provocând acnee, alergii, celulită, piele uscata şi alte probleme cu care ne confruntăm pe parcursul vieţii.

În timp ce unele alimente pot să faca rău, sunt foarte multe alimente care pot să ne ajute să nu ne întâlnim cu astfel de probleme.

Acneea

Cauza acneei poate proveni de la mostenirea genetică, hormoni, stresul emoţional sau din cauza alimentaţiei sărace în legume şi nuci.

Este nevoie să creşteţi consumul de multe fructe, legume, cereale integrale, vitamina E şi soia. În schimb, trebuie să evitaţi consumul de produse de patiserie, zaharuri, lapte, ciocolata şi sare.

Pielea uscată

Pentru pielea uscată alimentele precum fasole, morcov, seminţe de floarea-soarelui, mango, castravete și arahide o să ajute celulele pielii să se hidrateze şi să îşi recâştige umiditatea.

Celulita

Este mai mult o problemă estetică care este produsă din cauza dezechilibrului hormonal, acumularea excesivă de grăsime, retenţia de lichide. Alimentaţia abundentă în fibre restrânge celulita, probabil din cauza faptului că fibrele absorb și elimină subtanţele toxice. Este important să mărim consumul de alimente diuretice, fructe, cereale integrale, legume și vitamina A.

Alimentaţia fundamentată pe alimente crude este prielnică pentru piele. Urmând mai multe zile o alimentaţie bazată pe fructe şi legume crude multe afecţiuni ale pielii se îmbunătăţesc.

Castravetele

Îngrijeşte şi înfrumuseţează pielea.  Un castravete conţine 96% apă. Faptul că mâncăm un castravete este ca şi cum am bea o cană cu apă ceea ce este un beneficiu pentru organism. Conţine minerale, potasiu, calciu, fosfor, magneziu dar și sulf.

Castraveţii hidratează pielea şi procură sulful necesar pentru sănătatea celulelor pielii, a unghiiilor şi a părului.  Pot fi consumaţi cruzi, gătiţi sau muraţi dar și aplicarea lor direct pe piele constituie un tratament eficace pentru ten.

 

Mangoul

Provine dintr-un arbore care poate atinge înălţimea de 25 m cu o durată de viaţă care depășește 100 de ani  și produce undeva peste 2 milioane de fructe.

S-a dovedit că mangoul contribuie la hidratarea și tonifierea adecvată a pielii deoarece este fructul cu cel mai mare conținut de provitamina A. Un singur mango pe zi face cât doza zilnică recomandată de provitamina A.

health

Fasolea – nutritivă pentru piele

Proteinele reprezintă nutrientul cel mai apreciat al fasolei, variază undeva între 18% și 21%. Proteinele din fasole conţin toţi aminoacizii esenţiali la fel ca ouăle sau carnea.

Dintre toate legumele este cea mai bogată în fibre. Fasolea este recomandată în caz de eczemă, mâncărimi ale pielii, piele uscată, alergii, anemie şi hipertensiune.

 

Cel mai important lucru este să ţinem cont şi de cei 2 litri de apă pe zi deoarece fără un consum de apă recomandat pe zi alimentele nu pot fi procesate iar apa amplifică asimilarea elementelor nutritive din alimente şi intensifică elasticitatea pielii.

 

   A mânca nu e ruşine, când mânânci ce se cuvine.

 

 

Comments:

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz